Keysight Technologies wzmacnia usługi wsparcia, pomagając klientom w szybkim dostarczaniu rozwiązań od projektu do produkcji.


Nowe usługi KeysightCare umożliwiają projektantom i inżynierom testującym przyspieszenie innowacji i przyspieszenie wprowadzania produktów na rynek.
Keysight Technologies, Inc. (NYSE: KEYS), wiodąca firma technologiczna, która pomaga przedsiębiorstwom, usługodawcom i rządom przyspieszać innowacje ogłosiła dzisiaj KeysightCare, nowy model usług, który oferuje dedykowanym projektantom i inżynierom testowym, proaktywne wsparcie dla instrumentów, oprogramowania i rozwiązań.
Brak konserwacji sprzętu może prowadzić do kosztownych błędów opóźniających rozwój produktu i narażających na ryzyko potencjalne przewagę na rynku. Rozwiązanie tych problemów rozpoczyna się od zachowania aktualności sprzętu dzięki najnowszemu oprogramowaniu i aktualnej kalibracji. KeysightCare oferuje niezrównany dostęp do szeregu zasobów, takich jak eksperci techniczni, materiały szkoleniowe, centra wiedzy i success menedżerowie, aby przyspieszyć innowacje klientów i przyspieszyć czas wprowadzenia produktu na rynek. KeysightCare zapewnia:
• Wybór poziomu usług, które pomagają priorytetyzować wsparcie i zapewniać szybki czas reakcji za pośrednictwem dedykowanego portalu, który śledzi przypadki serwisowe i oferuje dostęp do odpowiednich informacji.
• Poprawiona przewidywalność projektów z zaplanowaną kalibracją sprzętu testowego i certyfikowaną precyzją, aby sprostać intensywnym wymaganiom najnowszych aplikacji i standardów branżowych.
• Wgląd w potencjalne problemy, zanim się pojawią, z proaktywnymi powiadomieniami o najnowszych aktualizacjach oprogramowania oraz dostęp do zasobów internetowych, takich jak Keysight Knowledge Center i narzędzia zwiększające produktywność.
• Zwiększona produktywność zespołów inżynieryjnych dzięki dedykowanemu dostępowi do ekspertów, którzy posiadają głęboką wiedzę i zrozumienie obecnych i zmieniających się technologii, a także standardów branżowych.
"Nasi klienci muszą sprostać coraz szybszym cyklom rozwoju technologii. Nie mogą się czekać z powodu opóźnień spowodowanych brakiem aktualizacji oprogramowania i sprzętu, awarią sprzętu testowego, pytaniami dotyczącymi metod testowania lub wymogami kalibracji sprzętu "- powiedział John Page, prezes Keysight Global Services. "KeysightCare oferuje udoskonalone poziomy usług, które umożliwią inżynierom dostarczanie coraz lepszych wyników."
KeysightCare oferowany jest w trzech poziomach usług: Assured, Enhanced i Performance.

KeysightCare Assured dostarcza szybkie wsparcie
Poziom usług gwarantowanych KeysightCare zapewnia czas reakcji, aby szybciej dostarczać klientom informacji których potrzebują. Portal klienta zapewnia dostęp do opartej na chmurze bazy wiedzy zawierającej najnowsze informacje opracowane przez dziesięciolecia badań i rozwoju oraz doświadczenia testowego, a także pomoc online w zarządzaniu zleceniami serwisowymi oraz dostęp do porad ekspertów związanych z wyzwaniami testowymi i pomiarowymi.
KeysightCare Assured zostanie włączony w przypadku wybranych produktów dostarczonych po 3 grudnia 2018 roku.
 
KeysightCare Enhanced zapewnia priorytetowe wsparcie
KeysightCare Enhanced umożliwia klientom unikanie kosztownych błędów i opóźnień przy ciągłej kalibracji, spersonalizowanej obsłudze technicznej i krótszym czasie reakcji, a kierownik działu obsługi klienta koncentruje się na szybkiej identyfikacji procedury, ekspertach testowych lub aktualizacjach sprzętu potrzebnych do sprostania konkretnemu wyzwaniu.

KeysightCare Performance zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw
Poziom usługi KeysightCare Performance jest idealny dla klientów zorientowanych na pierwsze wejście na rynek lub mających projekt o znaczeniu krytycznym. Oferuje wszystkie zalety poprzednich poziomów, a także awaryjny dostęp do wsparcia poza normalnymi godzinami pracy oraz usługi na miejscu, zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom sprawne działanie od projektu do produkcji.
 
Więcej informacji na temat KeysightCare można znaleźć na stronie www.keysight.com/find/KeysightCare.
 
Najczęściej zadawane pytania

Czym jest KeysightCare?
KeysightCare to nowy model usług, który oferuje klientom wybór różnych poziomów usługi serwisu w połączeniu z aktywnym wsparciem dla instrumentów, oprogramowania i systemów. Opiera się na światowej klasy wsparciu i jakości usług Keysight oraz dodaje spersonalizowany portal internetowy i bazę wiedzy. KeysightCare zapewnia:
• Gwarantowany czas reakcji, aby dotrzeć do eksperta technicznego ds. Wsparcia, żądań naprawy i dostępu do ekspertów technicznych
• Wybór poziomu usług, które dopasowują czas reakcji wsparcia do konkretnych potrzeb biznesowych klienta: Assured, Enhanced, or Performance
• Proaktywne aktualizacje oprogramowania, rozszerzenia i poprawki

Co zawiera KeysightCare Assured?
Wsparcie sprzętu, oprogramowania oraz doradztwo techniczne, które umożliwia klientom skrócenie czasu wprowadzania na rynek i ograniczenie kosztownych nieplanowanych przestojów i opóźnień projektu dzięki:
• Odpowiedź  w ciągu 8 godzin roboczych, zapewniające szybszy dostęp do wyspecjalizowanych ekspertów i wiedzy
• 14-dniowa naprawa urządzenia
• Dostęp do bazy wiedzy
• Cyfrowy portal wsparcia
• Proaktywne aktualizacje sprzętu i oprogramowania

Kiedy KeysightCare zostanie wdrożony?
• Począwszy od 3 grudnia 2018 roku, KeysightCare Assured First Year Support zostanie dołączony do wybranych produktów. Keysight podejmie etapowe działania mające na celu dodanie dodatkowych produktów w 2019 roku
• KeysightCare Assured będzie dostępny na całym świecie. KeysightCare Enhanced i KeysightCare będzie dostępna w 30 krajach z podmiotami prawnymi Keysight

Jak to zaoszczędzić czas naszych klientów?
KeysightCare oszczędza czas klientów poprzez:
• Proaktywne zapobieganie problemom związanym z pomocą techniczną
• Szybszy, przewidywalny dostęp do ekspertów technicznych, oraz
• Szybsze rozwiązywanie problemów z obsługą posprzedażną

Czy klienci będą otrzymywać proaktywne aktualizacje oprogramowania?
Klienci korzystający z usług pomocy technicznej KeysightCare otrzymają proaktywne powiadomienia o aktualizacjach oprogramowania, gdy zarejestrują swoje oprogramowanie w oprogramowaniu Keysight Software Management (KSM). Wszyscy klienci z zarejestrowanymi aktywami otrzymają powiadomienie.

Do kogo klienci dzwonią, jeśli potrzebują pomocy technicznej?
Wszystkie istniejące kanały obsługi klienta są nadal dostępne. Nowe kanały pomocy technicznej KeysightCare będą dostępne i dostępne w dniu 3 grudnia 2018 r. Za pośrednictwem Internetu, telefonu i poczty e-mail.

Czy w KeysightCare zawarta jest gwarancja?
W przypadku nowych produktów, które obejmują KeysightCare, gwarancja jest dołączona do produktu. W przypadku istniejących zainstalowanych produktów podstawowych, gdy klient zakupi KeysightCare, umowa wsparcia obejmie również usługi naprawcze.
 

Galeria