Wsparcie KeysightCare
Kiedy pojawiają się problemy techniczne, a czas działa na Twoją niekorzyść, potrzebujesz pomocy. Dzięki KeysightCare nie musisz czekać. KeysightCare na nowo definiuje obsługę klienta w zakresie testów i pomiarów, oferując dedykowane, proaktywne wsparcie dla aparatury pomiarowej, oprogramowania i rozwiązań. Uzyskaj szybszy czas reakcji, szybszy dostęp do wyspecjalizowanych ekspertów i szybszy czas rozwiązania problemu.
KeysightCare Technical Support Technical & Application Support, Stronger - Together
KeysightCare Accelerate the Win
KeysightCare to 3 poziomy wsparcia dopasowane do Twoich potrzeb w celu zminimalizowania przestojów krytycznych systemów oraz Twoich inżynierów.
KeysightCare Technical Support Technical & Application Support, Stronger - Together
KeysightCare Accelerate the Win
KeysightCare to 3 poziomy wsparcia dopasowane do Twoich potrzeb w celu zminimalizowania przestojów krytycznych systemów oraz Twoich inżynierów.
Gwarancja | KeysightCare Technical Support | KeysightCare Assured | KeysightCare Software | |
Keysight Support Portal & Knowledge Center, 24/7 | x | x | x | |
Wsparcie techniczne czas odpowiedzi | 2 dni robocze | 4 godziny robocze | 4 godziny robocze | |
Hardware | ||||
Naprawa | x | x | ||
Czas naprawy | Bez deklaracji | 10 dni roboczych* | ||
Powiadomienia o nowych wersjach firmware’u | x | |||
Software | ||||
Dostęp do aktualizacji i nowych funkcji | x | |||
Powiadomienia o nowych wersjach | x |
*czas nie uwzględnia czasu przesyłki i oczekiwania na cle